Program zebrania:
godz. 1800 - spotkanie dla wszystkich Rodziców na holu szkoły - sprawy organizacyjne związane z rokiem szkolnym 2012/2013
godz. 1840 - spotkanie dla Rodziców uczniów klas maturalnych - informacja o egzaminie maturalnym i organizacji zajęć dla uczniów klas trzecich
- spotkania z wychowawcami w klasach
godz.1930 - zebranie Rady Rodziców w sali 212
Przewidywany czas zakończenia zebrania - 2030.
Prosimy o obecność. Jednocześnie informujemy, że Rodzice nieobecni na zebraniu będą zapraszani przez wychowawców na spotkania indywidualne, w związku z koniecznością odebrania dokumenacji wymaganej prawem oświatowym.
Jako że nie należy hołdować przesądom, więc absolutnie nie będziemy twierdzić, że mgła, która towarzyszyła rozpoczęciu roku szkolnego 2012/2013, była jakimkolwiek ponurym prognostykiem na najbliższe dziesięć miesięcy; nie będziemy wyciągać wniosków, że ponieważ nasza parkowa sesja fotograficzna na użytek nowego Informatora za tło miała różne odcienie szarości, więc najbliższa przyszłość też rysuje się w szarych barwach...
W dniach 22-27 sierpnia 2012 roku odbył się wyjazd integracyjny dla uczniów klas pierwszych. W wyjeździe uczestniczyli nowi uczniowie, ich koledzy pełniący rolę animatorów oraz wychowawcy klas i duszpasterze Liceum.
3 września uczniowie klas pierwszych przychodzą na godz. 8.30, będą wówczas robione zdjęcia do Informatora szkolnego. Zbiórka przed budynkiem Liceum.
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy Nauczycieli, Uczniów i Rodziców na uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013
Program uroczystości 3 września 2012 r.:
godz. 0930 - oficjalne rozpoczęcie roku szkolnego w holu Liceum
godz. 1015 - spotkanie uczniów z wychowawcami klas
godz. 1130 - wspólna Eucharystia w kościele MB Ostrobramskiej przy ul. Meissnera 20
Uczniowie klas pierwszych przychodzą na godz. 8.30, będą wówczas robione zdjęcia do Informatora szkolnego.
Zbiórka przed budynkiem Liceum.
W dniach od 18 lipca 2012 r. do 03 sierpnia 2012 r. i od 13 do 14 sierpnia 2012 r. sekretariat Liceum będzie nieczynny.
W dniach od 06 do 10 sierpnia sekretariat czynny w godzinach od 08:00 do 13:00.
W dniach od 16 do 17 sierpnia sekretariat czynny od 09:00 do 14:00.
W dniach od 20 do 31 sieprnia sekretariat czynny w godzinach od 07:45 do 15:45
Serdecznie dziękujemy za wytężoną pracę w roku szkolnym 2011/2012 i wszystkim uczniom, nauczycielom, rodzicom, pracownikom administracji oraz sympatykom naszego Liceum życzymy słonecznych, radosnych oraz bezpiecznych wakacji. Udanego odpoczynku!
Dyrekcja Liceum Ogólnokształcącego Zakonu Pijarów
Informacja dla Rodziców uczniów przyjętych do klas pierwszych Liceum na rok szkolny 2012/2013:
Spotkanie dla Rodziców uczniów przyjętych do klas pierwszych odbędzie się 9 lipca o godz. 18 w holu Liceum. W czasie spotkania zostaną przekazane informacje związane z:
- podręcznikami do klasy pierwszej
- sprawami związanymi z wyjazdem integracyjnym w sierpniu 2012
- podział klas, wychowawcy
Informacja o uczniach przyjętych do klas pierwszych znajduje się w plikach do pobrania w zakładce "rekrutacja"
26 czerwca popołudniową porą mieliśmy okazję uczestniczyć w niecodziennym i długo wyczekiwanym wydarzeniu – w Wieczorze Artystycznym. W ramach pierwszej części Wieczoru uczniowie prezentowali swoje artystyczne umiejętności.
W tradycję naszej Szkoły wpisał się coroczny, wieloetapowy konkurs wewnątrzszkolny, mający wyłonić najbardziej zaangażowaną, wszechstronną - po prostu najlepszą klasę - Klasę Konarskiego. Brana jest pod uwagę klasyfikacja roczna, frekwencja, czytelnictwo, działalność charytatywna a także wyniki różnych konkursów m.in.: Konkursu Wiedzy o Anglii im. prof. Krystyny Płachty, Memoriału Pływackiego im. prof. Włodzimierza Kękusia, Konkursu Pierwszej Pomocy im. Jakuba Ciołka. Poniżej prezentujemy długo oczekiwane rozstrzygnięcie rywalizacji.
Wyniki Konkursu Klasa Konarskiego
2011-2012
26 czerwca odbyły się Zawody Pierwszej Pomocy. Dzień rozpoczęliśmy Mszą Świętą w intencji Kuby Ciołka – ucznia naszej Szkoły, który zginął pięć lat temu podczas wspinaczki na Rysy. Upamiętnieniu Go mają służyć organizowane co roku w ostatnim tygodniu roku szkolnego Zawody.
Wyniki konkursu Wiedzy o Anglii im. prof. Krystyny Płachty
I miejsce - klasa 2d
II miejsce - klasa2a
III miejsce - klasa2b
IV miejsce - klasa1a
V miejsce - klasa1c